Kär =)

Oj oj, har just sett Twilight med storprinsessan och Lina, den var bra och han är så snygg!!!



Kär är jag inte, åtminstone inte i Robert Pattinson, men han fungerar bra att vila ögonen på =)

Annars har vi jobbat på bra idag, jag och storprinsessan, jag borrar och skruvar, mäter och vattenpassar, hon håller och lyssnar på mina svordomar när det inte går så bra! Det går framåt!

Fika på Akkan med vänner hann vi åxå med, det är najs!

Nu är det sängdags, det blir nog en lång dag imorron...


Å fd blomhandlaren, klart jag väntar tills järnnätterna är över innan blommorna på balkongen får stå ute hela tiden, det har jag lärt mig redan i början på -90 av några av de bästa i branschen ;)

Kommentarer
Postat av: Mellan P

Jag då?!?!

2009-06-06 @ 16:52:01
Postat av: Maria

Förlåt gumman, jag glömde dig =) Men du låg ju nästan under bordet, så jag såg dig inte, å sen blev jag ju så himla betuttad i killen på filmen åxå... Kram <3

2009-06-08 @ 12:20:20
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0