Helgen är slut

Å jag med! Har jobbat hela helgen, en del dagar planerat och andra helt oplanerat =)

Storprinsessan har varit hemma, men jag har inte alls hunnit tillbringa så mycket tid som jag velat med henne... hon kommer nästa helg igen som tur är <3

Älgfest igår, tillsammans med mycket roligt folk, jag gillar mina vänner skarpt! Mågämnet hämtade mig inatt och suckade lite besviket, han hade hoppats att jag skulle komma krypande ut till bilen, men tyvärr var jag på tok för skötsam =)  Å det gladde mig stort i morse när jag blev utringd på jobb!

Nu vill jag sova, skola imorron!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj, oj, oj vad jag har klurat på mågämnet. Eller klurat och klurat har jag väl inte utan läste det i förbifarten och reflekterade väl inte förrän först NU i efterhand då jag förstår på riktigt vad det är du skriver. Och nu är jag helt med i svängarna! :-)

2009-11-24 @ 23:36:30
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0