Torsdag hela dagen

Plugg... Plugg...

En snabb sväng till stallet som moraliskt stöd, lillprinsessan skulle dit med klassen och var rädd att allergin skulle knocka henne...

En lika snabb sväng förbi favoritmacken, kaffe är livets dryck, vänner är en skattefri förmögenhet...

Plugg, plugg...

Skjutsa mellanprinsessan till polare i Stensele...

Middag orkar jag inte laga en sån här dag, tack kära Pim för maten...

Plugga lite mera...

En rask prommis med Linda, motion och surr i ett, värsta kinderägget ju =)  avslutade prommisen i lillprinsessans klassrum, svettig å flåsig, men det får de väl tåla de andra föräldrarna... värst är väl att jag var uppe i varv... Föräldramöte alltså...

Åsså svänga förbi Stensele för tredje gången idag, mellansessan skulle hämtas åxå...

Hem å fortsätta precis där jag slutade, med nästan i skolböckerna...


Nu vill jag gärna gå isäng, men eftersom veckans läxa är gigantisk och jag jobbar hela helgen, så får jag nog inte som jag vill än på ett par timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0