Harry Potter and the Deathly Hallows

Va till Lule idag med HS å kunde inte stå emot längre...  Jag köpte nyaste Harry Potter, på engelska och ska försöka traggla mig igenom den...  Tufft, det går inte riktigt att bara skumläsa som jag gör annars, nu måste jag koncentrera mig hela tiden...  Men jag får kanske veta vem eller vilka som dör innan boken kommer ut på svenska i november.

I morron åker vi till Umeå, ett fasligt rejande denna vecka!  Har pratat med kanonkussiluringens kanonfru så nu har vi sängplats.  City Kalaset och lite Nolia kanske.

På lördagkväll kommer hon ÄNTLIGEN hem från Skåne, bästa bönan med bästa psyksoffan, som jag har saknat henne!!!


Nä, nu ska jag ägna mig åt Harry en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0