Fönsterputs och lucia

Nu börjar äntligen förkylningen att släppa sitt grepp... skönt...  Har fortfarande snor fulla skallen, men är inte lika hiskeligt trött längre...

Idag har jag putat fönsterna i lägenheten, inne, mellan och ute... Absolut INTE min favoritsysselsättning... men det är väl bäst att passa på när det är plusgrader ute... kanske blir kallare sen i vinter ;)  Känner mig riktigt duktig!!

Minstingen har lussat på Hjärt & Lungsjukas julfest idag.

Såg Idolfinalen med kidsen och Iza igår, inte alls lika spännande som ifjol, förstog att Marie skulle vinna, även om jag höll mer på Amanda...  Tror nog ändå att vi kommer att få höra mer av Amanda i framtiden...

Trevlig fortsättning på helgen allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0