Jullov!!!

Jippey, nu är det jullov... ÄNTLIGEN...
Har inventerat hela dagen, å det är TRIST...  Som tur var så bjöd chefen på julbord till lunch, mycket gott... och mycket mättande... sitter fortfarande proppmätt!!!

Hade julklappsutdelning och lotteri på em åxå, alla reklamgrejer som kommer till företaget under året samlas ihop och lottas ut bland alla anställda innan jul.  Jag fick en vinterpåse från citroen, innehållande - isskrapa, bogserlina, reflexväst, låsspray, arbetshandskar och ficklampa!!! Bra att ha i bilen.  Åsså vann jag en t-shirt i  strl XL... med reklamtryck ;)

Nu ska jag ringa och beställa hamburgare till kidsen, jag vill inte ha nån middag...
Raaap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0