Julveckanresumé...

Ett av de lugnaste julloven på länge, så lugnt att jag håller på lessna lite ;)  

Juldagen tillbringades i ett soffhörn, jag utmanade familjen i Buzz (PS2) och vann och vann och vann... Det är inte lätt att va ödmjuk... när man är felfri som jag *hahaha*

Annandagen = hemvändarhockey.  Inte lika kul med mixade lag, det blir så svårt att hejja då...  Ööö... heja... ööö... alla...  Stog i kiosken och stekte hamburgare, har fortfarande greppet kände jag ;) trots att det är dryga 20 år sen jag jobbade hos Viola...
Annandagskvällen mådde jag urkasst, trots att jag inte tog mig på hotellet... tog mig inte ens på förfesten... Magsjuka?!?

Enda vettiga under torsdagen var nog julfikat hos Kunos... gött...

I dag kom äntligen bästa kussiluringen med familj och bröt tristessen, vi har fikat, surrat åkt lite skridskor och bara umgåtts. 

   Skridskoprinsessorna...

Mamman nöjde sig med att vara kameraman...

 Skridskotåg med tre generationer Skarins...

Har fått palt hos svärmor i em... så jag skulle tro att kvällen kommer att tillbringas i samma soffhörn som tidigare under veckan... fast med paltkoma...  Älsklingen står brandvakt på skotertävlingen... och jag ska hålla en tumme hela kvällen för Victor så inte Anill behöver vara så orolig =)  


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för att du håller tummen. Det kan hända att jag i all nervositet glömde bort det... =)

2007-12-28 @ 23:51:49
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0