Söndagsstressen...

Idag har jag gjort allt som jag inte orkade/ides göra igår...  Kunde inte sova imorse, så jag steg upp tidigt å bakade både bullar och moccarutor... till min kakgalna familjs stora förtret så gav jag bort allt i en lite tidig julklapp, värsta Karl-Bertil Jonsson... ;)

Fikade hos Ludvigssons och fick rapport från gårdagens bröllop.

Sen hem å börja röja!!!  Skafferiet och två av våra värsta ratskåp har fått sig en ORDENTLIG omgång...  Jag blev alles slut på... så älsklingen (som under tiden jag röjde, smart nog, hållit sig undan hemifrån å skottat svärmors tak) fick fixa middag - frasses!!!  Kidsens lycka.

Fick fika ikväll med, hos allrakärastesyster... (och det gör inget kära du att du missade både påtår och kidsens dricka, vi hojtar om vi vill ha nåt som inte står framme)  <3

Ååå imorron säljer jag skor hela dagen för er som har saknat mig på den butiken =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0