vinlotteri igen...

Å ni kan ju gissa hur det gick... ingen vinst idag heller...
Ja, ja, får väl se positivt på det hela, ingen risk att jag får problem med spriten... eller, joo... problem är det ju jag har...  JAG BÄR JU BARA BORT ALLA FLARROR JAG KÖPER... till andra som dricker upp den!!! Haha ;)
Nästa träff blir hos hårfrissan, försäkringskassebönan, hon som verkar ha fyllt byxfickorna med matjord i det här sammanhanget, tog hem andrapriset...  Saknade Hera dock, hoppas hon har det bra i nya huset i nya byn (å att hon saknar oss lite med!!!) 

Annars så håller den stora decembertröttheten på att infinna sig, skulle helst vilja gå isäng direkt efter middan... å sova för natten!!!  Längtar verkligen efter jullov nu... första gången på mååånga år som jag inte jobbar inom handeln och får knega varenda svart dag när mina vänner ligger hemma å jäser... ;)  I år ska jag ligga hemma å fisa!!!

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Hera

Va du är go!
:-)

2007-12-18 @ 21:19:42
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0