Filmkväll med popcorn å läsk...

... har jag haft med barnen Ludvigs =)  Föräldrarna skulle ÄNTLIGEN
utnyttja presentkortet från i julas med middag och barnvakt.
Vi började med middag på Frasses å sen blev det Sagan om Rödluvan
med massor av popcorn till, en riktigt kul film, även för vuxna.  Mysigt!

Förra helgen såg vi Harry Potter på bio, jag har läst böckarna och sett
alla filmer med barnslig förtjusning, just nu ser jag fram emot sista boken,
den släpps på engelska imorron, men jag vet inte om jag fixar att läsa
och förstå den...  Måste kanske vänta till 21 november...  Nyfiken =)

  Saknar förra sommarens väder, då låg vi på badstranden
flera veckor på raken...

Saknar vännerna som inte är här åxå, izaiza som är borta i skånehelvetet å
A som semestrar hemma i Köping...

Ska krypa isäng nu, arbetsdag imorron med, jag säljer skor i massor
den här veckan, kul kul.

Sweet dreams...

Kommentarer
Postat av: Anna Henriksson

Ja men fatta vad kul det var förra sommaren med bad bad bad!!

2007-07-21 @ 07:34:00
Postat av: Anna Lidgren

Det är enkel engelska i böckerna så jag tror inte det ska va några problem! min kommer imorrn..=) kram

2007-07-22 @ 15:58:03
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0