Massa mil i sport-JETTAN...

Å vad jag saknar AC i min fina bil, det blir så varmt när solen
gassar... vi kör med KD istället, men man blir lätt förkyld då...

Jag packade in tonåringen och hennes vän J i bilen och åkte
till päronen igår, där drack jag lite vin med mamsen,
lillasyster å två fastrar, å surrade en hel del.

I morse gick färden vidare till Tärna, där träffade vi familjen
Ludvigs och gick på marknaden några timmar, sockar och
karameller blev dagens fynd . 

Sen packade jag in tonåringarna igen (som nu hade blivit tre,
dotterns pojkvän skulle med hem) å drog en ragg förbi Daikan,
fick middag hos exet, hann kramas med småkidsen en stund
innan vi fräste iväg hemöver...  jag hörde hur grabbarna i
baksätet förundrades över vilken racerbil jag har, att den går
så fort =)   Kan aldrig tro att dom är ironiska...
  Missvisande siffror kanske... glädjemätare...

Har sett Die Hard 4,0 ikväll, liiite överdriven tycker jag nog att den va,
men popcornet va gott iaf...

Kram å gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0