Slut...

Nu är det över... ett kort men intensivt förhållande tog slut vid halv ett inatt...
Då slog jag ihop den tredje boken i Stieg Larssons triologi Millennium -
Luftslottet som sprängdes... och jag har haft sorg hela dagen...

Något fattas mig! Låter banalt, men det känns så...  frågan är om jag
någonsin har läst en bok som varit lika fängslande nån gång tidigare och
om jag någonsin hittar en lika bra igen???

Sååå... har du inte gjort det än, läs dem...

*Män som hatar kvinnor
*Flickan som lekte med elden
*Luftslottet som sprängdes


Snyft...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag och mamma diskuterade det och vi kom fram till att
vi nog aldrig kommer att hitta några böcker som är lika bra som dem. Det är ju kanonbra! Där kan man snacka om sträckläsning...

2007-08-05 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0