Sååå nöjd =)

Oj vad vi har jobbat i helgen =)
Har varit i Norrheden i helgen och hunnit med MASSOR!!!  Åkte in å jobbade på lördan medans vännen och fjortisarna planterade skog...  (ganska skönt att kunna skylla på jobb...)

Sen spikade jag å målade tills dom andra kom från skogen och det var dags för middag...  En snabb bastu hann vi med sen på kvällskvisten, nice.

Idag fortsatte jag med lister och målning tills efter lunch, då åkter jag och argbiggan ut till hygget för att sätta lite plant vi med...  vännen, fjortisarna och två syskonbarn har kämpat på bra hela dagen bland mygg å stekande sol.
Nu är jag så trött så ögonen går i kors, ska duscha å ramla isäng tror jag. 

Jobb hela dagen i morron och sen kanske det är dags att börja packa inför Turkiet, vi åker ju från Storuman på tisdag em...

Men jag är så nöjd med tapetsering å målning i stugen, det blev kanon...

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0