Trött, trött, trött...

Suck va trött jag är, grus i ögonen... ska alles strax krypa isäng... Väckarn ringde 01,00, hade väl slumrat en kvart ungefär... bussen hämtade utanför hotellet 01,30...
Två timmar med fullfart-å-tvärnit principen på Turkiska vägar med AC:n på järnet... kallt...
In på flygplatsen i Antalya som en fårskock, man är för trött för taxfree kl 05,00...  Planet lyfte 06,00 och jag lyckades slumra nån timme där, men det är inte lätt när flygvärdinnorna springer omkring å väsnas ;)
09,15 landade vi i ett regnigt Umeå, 9 grader... kändes VÄLDIGT kallt mot 32 i Alanya.  Men det va ingenting motför när vi kom till Lse på systerdotterns student nån timme senare... 4 grader å spöregn, fy tusan vad vi frös...  stackars, stackars Emmy som stog på ett lastbilsflak i högklackat och klänning...
Kom hem till BigLake vid 15,30, skönt, även om vi har haft en kanonvecka, det är jobbigt att bo så tätt... alla kids stängde in sig på sina rum ett tag, härligt med egen space =)
17,30 var det dax för Jennifers avslutning på fillan, man får inte sommarkänning förrän efter minst ett varv på Den blomstertid...
Efteråt fikade vi med familjen Ludvigs, skönt att träffa dem igen, har saknat den dagliga kontakten *haha*
Och NU, är det bara sängen som gäller, helt ensam ska jag sova, bre ut mig så mycket jag kan å bara njuta, för ni vet att borta är bra, men hemma är bäst.
Puss å kram på er =)

  
Nice ;)

  
Trötta barn...

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

har ju saknat er me

2007-06-13 @ 22:39:35
Postat av: Anna Lidgren

oj va härligt det där såg ut!! är liiite avis..=)

2007-06-14 @ 19:57:02
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0