fredag

Har lyssnat klart på boken idag, Solstorm av Åsa Larsson...  Bra, men lite underlig måste jag nog säga...  kan ju bero lite på att de sista 40 avsnitten hade hamnat i oordning i min mp3... Ibland fattade jag ingenting och när upplösningen kom hade jag 10 avsnitt kvar!!!   Så jag fick lyssna på dem efteråt,  då föll de sista pusselbitarna på plats =)

Ska lägga in hennes nästa bok nu, fortsätta i samma genre, Det blod som spillts... måste bara se till att det blir rätt ordning den här gången =)

Middag hos charkbönan står på schemat i kväll, tror att stannapanna och FK-bönan med familjer åxå ska dit?!? Har inte riktig koll.  Ett glas vin skulle det bjudas på om jag hade lust iaf ;)  

  Har så trevliga vänner <3

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

det är lite dimmigt .... ser lite dåligt ...

2007-10-19 @ 21:41:54
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0