Händelserik Helg

har det varit, ingen rast å ingen ro...  Men bara roliga saker, inte några otrevliga måsten =)

I går var det ju hockey, träningsmatch SIK-Vännäs... orkade dock inte stanna kvar å se sista perioden, kände att jag retade upp mig lite för mycket på lite fel saker...  Tog kidsen i tant-Jettan och brände i väg till stugan i stället.  Älsklingen väntade ju med middan =) trodde jag...  I verkligheten var han kvar i älgskogen, hade inte fått älgarna till slakthuset, så jag fick vackert laga vår middag själv... ;)

  Död älg, älsklingens första...

Men vad gör väl det =)  Han kom hem så småningom, vi fick äta tillsammans och sen spelade vi plump och lekte ordlekar tills det var sängdags.  Nice.    Kidsen hade kul =)

I morse steg vi upp och åkte vidare till päronen, alldeles för länge sen sist!!!  Fick lunch, kaffe och trevligt umgänge <3  Önskar bara att det skulle hinnas med oftare.  Lillasyster med son liftade med oss hem, så jag kunde inte höra längre på min bok... va tvungen att va social sa hon... hmm... det är ju spännande i boken ju...

Väl hemma blev det bio, Shrek den tredje... inte alltför bra, men ok i alla fall.  Burgare till middag, slemmigt men mättande, glass med hemkokt chokladsås och kaffe hos Kunos, betydligt godare!!!

Nu har jag äntligen varvat ner, hoppas jag får krypa ner i sängen snart... men tonåringen kommer med bussen från papsen 23,20 på söndagkvällarna... det är sent tycker jag...

Kommentarer
Postat av: Den mindre Kussiluringen...

Gratta "älsklingen" Till första Älgen!!
Kul att han får panga lite.. =)

2007-10-23 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0