Jag är sjuk...

... har visst fått en släng av den där smittsamma åkomman som går just nu, nåt asiatiskt namn tror jag... Ööö...  Feng Shui, just så hette det...
Rensa i röran... å det är VÄLDIGT behövligt...

Håller på med minstingens rum just nu, oj vad den ungen har grejer...  Faktiskt så mycket grejer så att man inte ens hittar leksakerna...
Måste nog låna släpvagnen av älsklingen, det ryms inte i bagaget på tantJettan och jag kan ju inte direkt fylla soptunnorna här på området med allt...  Nee, måste på sopstationen med det...

Har lovat Lilla A att hon ska få lite nya skor åxå...  det finns massor...

Älsklingen ringde hem från älgskogen och frågade om han skulle bjuda ut oss på middag idag...  Hmm, få se nu, måste tänka lite... öööö... SJÄLVKLART, ja tack =)

Nää, tillbaka till röran...  Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Heja Maria! Rensa och röj!! Härligt härligt! =)

2007-10-14 @ 19:04:15
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Lina

Tack, nu vet jag vilken åkomma jag har drabbats av. Och jag slapp gå till doktorn för det. Underbart!

2007-10-14 @ 20:28:38
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0