MAMMA MU

Åkte på utflykt idag, med två av kidsen (fick inte med mig tonåringen...) stannapanna, två av hennes kids plus en extra, till Lycksele, vi skulle gå på MB och titta på "Krax i kråkskogen"...
Ni som känner mig vet att jag är ett stort fan av mamma mu...

Vi hann dejta mamsen på Frasses, kidsen valde matställe...  Sprang på några affärer, men var fulla av förväntning när vi äntligen fick komma in på MB (ok då, JAG hade nog mest förväntningar av alla...)  En kul föreställning, bara lite kort tyckte jag...

 Bönorna med mamma mu
Kråkan, mamma mu och kråkkusinerna


Har hittat in på Facebook åxå, men det är lite svårt med all engelska...

Just nu lyssnar jag på Åsa Larssons "Solstorm" och läser Åke Axelssons "En man steg av bussen", båda är bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe okey :-) Skönt att det finns fler som dissar DH & som diggar Hello Kitty ;-)

2007-10-03 @ 12:45:13
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0