MU på er...

Fick i uppdrag av stannapanna att åka hem och blogga lite (undra om hon va less på mitt sällskap???)
Men jag tycker inte att det har hänt nåt eg... håller på att riva klädkammaren hemma hos älsklingen, nu ska det bli ordnig och reda (en kvart iaf) kommer INTE att visa er någon före bild, kanske en efter... om det blir bra!

Det är lite bökigt att "bo" på flera ställen, varje kväll när jag går isäng så ligger tydligen min bok i det "andra hemmet"...  Får köpa dubbla uppsättningar böcker nästa gång =)

Måste nog sparka mig i röven och byta till vinterdäck i em... det snöade igårkväll, mysigt!!! 
Eller MUsigt som min favvo  skulle ha sagt ;)

Nu ska jag iväg och luncha med några av dom bästa, 3xA tror jag =)

Puss på er <3

Å förresten, glöm inte bort att hjälpa A att komma imål...  http://annaslya.blogg.se 

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför har du en 39:a??? Med dina mini fötter =) men det var inte dom skorna jag menade utan pumps =)

2007-10-10 @ 15:40:55
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0