ont i skallen...

är så less på denna huvudvärk... den kommer alltid hand i hand med mina förkylningar...  gärna en dag eller två innan och håller i sig åtminstone en vecka, gärna tio dar...
Älsklingen påstår att huvudvärk beror på för lite sex, men jag tror honom inte...

Måste dra fram symaskinen å korta av benen på mina nya arbetsbyxor... jag vet inte riktigt om jag har för korta ben eller för stor röv, men byxor är sällan lagom långa till mig =)  Hmm...

Sen tror jag att jag ska gå isäng... kanske huvudvärken blir lite mindre sprängande om jag sover ordentligt på nätterna...

Å imorron ska jag försöka hinna med kaffe på min favoritmack <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Menar du att du inte tror honom för att du har lagom mycket sex, eller att du inte tror honom överhuvudtaget? ;)

2007-10-15 @ 20:42:10
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0