sjuklingen

har just somnat på soffan, alldeles slut på efter en vaknatt med feber och sådan hosta att jag trodde lungorna skulle komma upp på henne tillslut...  Blir inte riktigt klok på mina två yngstas förkylningsastma, tycker den är olika på dem båda och att den dessutom ändrar sig med åren...  Men hostat har hon gjort och kräkts slem... ingen av oss har sovit speciellt bra.

Vilken tur att vi har en underbar farmor som ställer upp som barnvakt, det är mååånga år sedan jag VABbade sist.  Lär mig mer och mer på nya jobbet, känns som att jag nästan har koll på det nu ;)

Har målat första varvet på väggarna i älsklingens klädkammare, solgult och fint blir det, tonåringen ska måla andra varvet nu... imorron blir det nytt innertak och på onsdag förhoppningsvis ny matta =)

Glöm inte bort att hålla i er lite, nu när det blåser wind of changes...  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0