Älgjakt...

... är jag inte så intresserad av, men andra i min familj är det... så nu bär det iväg till stugan alles strax, har lovat argbiggan att få följa med papsen ut i skogen en sväng.

Tycker sååå synd om familjen Ludvigs som har tagit ledigt från skola och jobb för att jaga men ligger med magperka istället... Hoppas dom kryar på sig =)
Skulle ha velat se stora och lilla O:s min när älgkon kom rusande mot dem... Åtta meter... Hehe, lätt att skita ner sig en sån gång skulle jag tro =)  Tur dom är tuffare än jag!!!

Saknar älsklingen åxå, men nu är det nära ;)

Kommentarer
Postat av: Monica Steen (Holmgren)

Halloj, hittade hit via Annas blogg... vad ni är duktiga. Men det är otroligt kul att läsa vad ni har för er... man känner sig lite nära då :)
Kram kram o än en gång tack för i somras det var supertrevligt att träffas men ack så tung i huvudet jag var dagen efter. Vi hamnade ju på hotellet och höjde medelåldern där med 15 år på en gång. Kram kram

2007-09-05 @ 19:05:56
Postat av: Anna Henriksson

haha! Jag får bjuda på det där lilla påhoppet =)

2007-09-06 @ 08:27:21
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0