Cykeltjuvar i farten...

Jag har gjort som gammkoen, legat i byn i natt... å när jag kom hemtraskande nu på förmiddagen så upptäckte jag att min cykel är borta... min fina cykel...  Skitmänniskor som inte kan skilja på mitt och ditt.

Hade en kanonkväll igår med älsklingen, kidsen och iza framför tv:n med idol, godis, popcorn, vindruvor, melon och nötter.  Spänningen va olidlig ett tag och sedan skrek vi högt allihopa när det blev klart att Evelina knep den sista finalplatsen =) 

Hockeyn blev inställd idag, domarmiss tydligen...  Trist, både jag och Argbiggan har sett fram emot att säsongen skulle komma igång igen.

Vi går nog på fiket en sväng istället då... Tjing...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo jag sörjde en skvätt faktiskt då jag började skära =)

2007-09-29 @ 14:47:38
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Anna Lidgren

Du grattis på födelsedagen!! får man fråga hur ung du blev?

2007-09-29 @ 20:20:21
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0