Fem moppar och fjorton par skor

Så ser vardagen ut hos mig just nu, tonåringen och hennes kompisar
verkar trivas i vår gigantiska lägenhet =) 
Å minst åtta par av skorna är i storlek 45-46... ser ut som en båthamn
innanför dörren  *haha*

Men jag är rätt nöjd ändå, jag vet var dom håller hus och vad dom pysslar
med på kvällarna... lika nöjd kanske jag inte är när sängen råkar gå sönder
för att alla vill sitta på den samtidigt, eller att lampskärmen exploderar i
miljoner bitar när någon råkar dänga moppehjälmen i den...  Men WTF,
shit happends, å det är ju materiella saker det handlar om.

Älsklingen byter fönster idag i spöregnet, stackarn =)

Nä, nu ska jag tvätta upp kidsen och lägga fram finaste gåbortskläderna,
vi ska till kyrkan i em... <3 

Puss på er vännerna.

Kommentarer
Postat av: Anna

VAd var det i kyrkan?

2007-09-15 @ 21:48:18
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0