Gipsfri

En timme tog det bara den här gången!!!  På en timme hann vi ta bort gipset, röntga och träffa läkaren...  Nästan ingen väntan heller =)  Skööönt...
Å nu är gipset borta... eller borta och borta, hon har naturligtvis sparat det som minne, så det ligger väl i oredan på hennes rum skulle jag tro!

 
Sågen va otäck tyckte hon...

 Gipsfri och nybadad =)  Oj vad hon lossade skinn på armen!!!

Nu gäller det bara att hålla sig till läkarens förhållningsorder - inga tunga lyft, inget stödjande på armen, TA DET LUGNT de första fyra veckorna - men ändå använda armen...  Tur hon är en lugn och försiktig flicka min argbigga!!! NOT...

Har just varit på lunchdejt med älsklingen, han erbjöd sig att klippa stannapannas mans tånaglar åt mig - det är kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni med,alltså du och pervot *skojar bara* Ni är så fina tycker det är så roligt!!
Skönt att L slapp gipset!
kram

2007-09-21 @ 14:32:05
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Stannapanna

Alltså gör han det är det ju HAN som får följa med på min resa !!!Bara så du vet .... Ha ha ha ha
Skulle inte vilja se han krypa ner på knä och.... BBBLLLLLÄÄÄÄÄÄÄ

2007-09-21 @ 16:19:57
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0