Valborgsmässoafton

Tänkte passa på att uppmärksamma en av de allra bästa idag, en man som har haft stor betydelse i mitt liv... 
Vi träffades första gången 1976, sommaren innan jag skulle fylla 5 år. 
Och med tanke på att nya flickvännen (min mamma då) hade tre döttrar i åldern 5-8-10 så tycker jag att han gjorde en bragd som blev kvar... 24 år var han då... 1977 blev han pappa till min lillasyster... han gifte sig med min mamma 1982... 
Nu fyller han år :) 56 st...   Ni fattar väl vem vi flaggar för idag... släng dig i väggen kungen...

 
1976... (å ni som känner min kusse, brorsan till hon som går med mage just nu... ser ni släktskapet???)

 Första bilden jag hittar på mig och plast/bonus/superpappan...

Sååå... STORT GRATTIS från alla oss på fågelvägen, vi älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0