För övrigt...

...så har helgen varit lugn...
Tonåringen har varit hemma *skönt*, vi har ätit tårta och druckit kaffe hela helgen... Suck, hela två veckor till nästa gång...

Lördagkväll åkte vi på Talludden på dans... jag körde... de andra dansade ;)

Idag har vi slappat på soffan... sett OS-avslutningen... sett en film... väntat på människor som kanske ville dricka mer kaffe och äta mer tårta... men det blev inget.


Svurit över min engelska telefon... och NEJ, det är inte bara att ändra språk i varken menyn el ordlistan... den står inställd på svenska och enligt SIM-kort... tyvärr har den bytt nationalitet helt... alla å ä ö är borta, plus alla ord som innehåller å ä ö... Har gjort en total återställning av den åxå... men icket... Måste nog skicka iväg den... Damn...
Huvudvärken håller i sig... men ingen förkylning.

På tisdag är det ME&I...

Kommentarer
Postat av: Linda

Kanske följer Leia med mig... hoppas det är ok. Om jag promenerar till dig så somnar hon i vagnen om jag har tur...

2008-08-24 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0