Minne... jag har tappat mitt minne...

Mamma ringde igår och frågade NÄR vi tänkte komma... jag drog igång stora hårddisken i bakhuvet och börja fundera... fyller nån år, kanske en bröllopsdag, är vi ditbjudna??? Men ingen klocka rang nånstans...
Å mamma fortsatte - jag fick ett SMS där du har skrivit - vi kommer och fikar imorron... jag tänkte bara höra NÄR ni kommer??? 

Ni som känner mig vet att minnet inte är vad det borde, speciellt närminnet är riktigt kasst... 
Och till saken hör att min mamma brukar starta sin mobil med några veckor/månaders mellanrum under sommarlovet...
Så det KAN ju vara ett mess som jag har skickat nångång i juli som har åkt omkring i cyberrymden läääänge och bara ploppar upp nu när hon råkade starta sin telefon... men jag har absolut inget minne av att jag hade tänkt mig till mamma och tigga fika då heller...


Sorry mamsen, nästa gång jag vill ha fika så ringer jag ist så slipper vi fundera så hemskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0