Söndag

Idag kom mellanprinsessan hem efter 6 dagar i Hissjö... väldigt efterlängtad! Det har varit SÅ tyst här hemma ;) även om lillprinsessan gör sitt bästa för att axla storasysters roll när hon är borta!

Storprinsessan tog sin väska och åkte igen och nu är det hemfärd med två veckors intervaller som gäller, tar nog tid att vänja sig vid för mamman... jag dukar ofta för fem vid middagsbordet och har nära till tårarna när jag inser... suck.

En och en halvtimmas promenad ikväll var alldeles lämpligt för att få igång hjärnverksamheten efter en slö dag i soffan... Tomas Bodströms "Rymmaren" går i mina lurar nu...
Skulle gärna avsluta dagen med StAnnapannas favoritglass, men med stor omtanke för min omgivning skippar jag glass med laktos... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0