Tisdag

Älsklingen bjöd mig på Kitas igår, tre små rätter smakade mycket bra!
Sedan gick jag på bio med StAnnapanna, såg MAMMA MIA!... en riktig kanonfilm! Rekomenderas varmt... Aldrig förr har jag haft lust att ställa mig upp på bio och sjunga med ;)  Svängde förbi favoritmacken och köpte soundtracket efteråt... sjöng som en galning i bilen på väg till jobbet sen...

"A feeling that I´m loosing her forever
And without really entering her world
I´m glad whenever I can share her laughter
That funny little girl"

Mammas hjärta... ikväll kommer hon hem, storprinsessan, en sista långhelg innan sommarjobbet i Vindeln och sen skolstart i Umeå...


Mellanprinsessan flänger och far hela tiden, precis som det ska vara på ett sommarlov när man är 10... kompisarna är viktiga just nu. Hon har hunnit med en sväng till kompisens farmor i Ankarsund, en helg i andra kompisens stuga i Stornäs och nu följde hon barndomsbästisen hem till Hissjö! Saknar hennes konstanta surr när hon inte är hemma =)

Lillprinsessan håller sig närmare hemmet än så länge, men kompisarna drar där med... Och igår följde hon faster och farmor till djurparken i Lycksele!

Längtar nog till skolstart och lite fasta rutiner i hemmet...


Fikade och surrade massor med en vän i måndags, en vän som jag inte träffar så ofta längre... det var trevligt.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Och nu måste vi boka in en helg för lite vindrickning och surr..... Upp till kamp :)

2008-08-06 @ 16:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0