För och emot

Jag sitter här i min ensamhet och väger för- och nackdelar med att vara barnfri...  Nackdelarna vinner STORT!  Jag saknar mina tjejer...

En fördel jag kom på är att jag kan gå isäng precis hur tidigt jag vill, behöver inte vänta ut någon nattskata...  Funderar på att krypa ner där nu... jag sover så himla dåligt på nätterna, är konstant trött!  Kan iofs bero på mitt nattvandrande... eller jag vandrar inte, men jag pysslar med en massa andra saker än att sova på nätterna - plockar ner tavlor... ställer om väckarn... bäddar ur sängen, tänder lampor å annat tjafs, i sömnen då...

Men han, den bästa, sover säkert bättre nu, jag brukar annars väcka honom rätt ofta, ibland med funderingar om väggar som lutar, eller hål i väggar, ljuspunkter som är på fel ställen eller jordkokor som hänger från taket, ibland skriker jag honom rakt i ansiktet... 

Hehe, måste vara rätt skönt att få sova i fred på nätterna ;)  Jag däremot gör det inte... finns ingen annan att väcka så blir det ju mig själv till slut...

Nä, nog med svammel, nu är det dags att ge sig... sov så gott mina vänner, å ni andra åxå!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Jag sitter här och ler lite för mig själv när jag läser om ditt nattbeteende =)Förstå vilken chock att vakna av att någon vrålar en rakt i ansiktet... tror nog att jag skulle få hjärtstillestånd, så lättskrämmd som jag är.

2008-12-03 @ 21:27:43
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag har också börjat ställa om klockan på nätterna, vaknade en morgon ihelgen och då stog min väckare på typ 10 ist för halv 6 ;p

2008-12-08 @ 09:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0