CV

Hur tusan skriver man ett CV??? Sist jag sökte jobb hette det meritförteckning å såg helt annorlunda ut...

Mitt i mitt CV-skrivande ska jag märka upp alla loppisaker som ska flytta härifrån till Långsjöby på tisdag... OCH tömma lägenheten... OCH städa ur den... OCH skriva ut alla papper inför och sitta som sekreterare på Ryttarföreningens årsmöte... OCH frakta bort en massa möbler, som inte ryms hemma längre, till nya lyckliga ägare... OCH hinna vara en glad och påhittig mamma... OCH vara en kåt, glad och tacksam flickvän...

Suck... tror jag skiter i att söka jobb... Har tydligen fullt upp ändå...

Kommentarer
Postat av: ÅM

Låter som att du har mycket att göra just nu. Jag satt och funderade härom kvällen på årsmötet, och hoppades innerligt att du skulle vara sekreterare då ;O) jag kan väl få sitta brevid och se hur man gör. För nu närmar det sig, nästa gång måste jag fixa det där... Vi ses imorgon på middagen, ska bli trevligt och förhoppningsvis gott!

2008-02-14 @ 08:40:24
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Linda

Va ska du söka för roligt jobb? =)

2008-02-14 @ 12:24:23
URL: http://www.linda1979.blogg.se
Postat av: Anna

sök på CV på google, dom har tokbra förslag.
annars säg till så kan du få mitt!

kram på alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 17:33:59
URL: http://norrlandsanna.blogg.se
Postat av: Anonym

håller med dig, jag vill också veta hur man skriver ett cv!!!! :S

2008-02-14 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0