Lördag hela dagen

Sitter här i min ensamhet och bara känner lugnet... Älsklingen klev upp mitt i natten (frivilligt... en lördag...) och åkte till Östersund för att hejja fram Ferry och co på dagens sprint... jag tror jag bänkar mig framför TV-n istället...
Argbiggan åkte till mormor igår, blir borta hela helgen...
Tonåringen sover... å minstingen sitter bänkad framför Disneychannel...

Tror vi ska åka lite slalom idag, tonåringen vill se mig på brädan... hon tror hon ska få sig ett gott skratt eller nåt... Får väl se hur det blir med det...

Nu är det Melodikrysset, då har jag inte tid att sitta här ju... speciellt när Älsklingen är borta, han brukar va en hejjare på sånna där knepiga frågom om musik ur gamla westernfilmer som jag aldrig hört talas om ens... får kämpa på själv idag...

MEN HALLÅ DÄR... Nu kom hon uppkrälande... min älskade tonåring tänker lite motvillig hjälpa mig med dagens kryss!!! Undrens tid är inte förbi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0