Staffan Westerberg

Vi sjuttiotalister vill gärna skylla vår taskiga barndom på Staffan Westerbergs "Vilse i pannkakan"... en del skyller på trasiga leksaker... andra på cement i sandlådan...

Jag har förstört barndomen för  StAnnapannas lilla kärlek idag... hon fick följa med mig in på en mack... en mack med fyra bokstäver... jag skulle köpa saker som inte finns på den RIKTIGA macken, där vi alltid handlar annars...  En klubba fick hon dessutom... från macken med fyra bokstäver...

Suck, jag tänkte mig nog inte riktigt för där... ska bjuda familjen på spagetti med köttfärssås imorron och se om vänskapen går att rädda... suck...

;)

Kommentarer
Postat av: Ina

Maria, om du löste melodikrysset i morse kan du väl tala om för mig vad Barbadoslåten hette på svenska, för jag har grubblat hela dagen..

2008-02-23 @ 19:08:51
URL: http://snowstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0