Tack vare en driftig StAnnapanna...

... kunde vi göra typ tre flugor på smällen... hon släpade nämligen med sig tv och mottagare till slalombacken, jag fick på min lott att ta med en antenn... sen kunde vi minsann bara ta varm-choklad-med-bullar-paus mellan två åk för att se lite skidskytte...

Minstingen lärde sig att både fånga liften och att åka upp i den ensam idag... ett smart drag av en unge som inte alls hade lust att se skidskytte... å inte heller att stå å vänta på mig medan jag såg...


Den tredje flugan blev nog inte på smällen förresten, för den stängde Anders in i kassalådan...

_________________________________________

Kvällen har tillbringats i goda vänners sällskap med en kladdig kladdkaka, en ännu kladdigare pollykaka och massor med glass.  Mums...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha! Ni måste ha gjort succé i backen! Härliga ni är! =)

2008-02-09 @ 22:29:08
URL: http://www.linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0