Fördelen

med att ha så extremt dåligt närminne som jag har - är att man kan läsa sina favoritböcker, om och om igen...  Jag läser Stieg Larsson nu...  igen... Å jag har faktiskt ingen aning om vad som kommer att hända... vissa fragment känns bekanta när jag läser, men i det stora hela är det en ny bok för mig...

http://mejan.blogg.se/2007/july/jag-har-ett-nytt-forhallande.html
http://mejan.blogg.se/2007/july/slut.html

Haha, å då läste jag alltså ut den tredje och sista boken den 31 juli, mindre än ett halvår sedan...

Nä, nu är det kaffe på macken med en skön_böna å sen iväg på jobbet... 

Kommentarer
Postat av: Susen Lusen

Vi kan nog bilda förening! Samma problem/fördel här... Kan se filmer å läsa böcker omåomåomigen å bli lika överraskad varje gång. Funderar på om det är en bra egenskap eller man borde skämmes... Tror på det första, eller va säger du?

2008-01-17 @ 12:22:36
Postat av: Sara

Nu kära syster så ska jag börja med den 3dje boken.... och jag håller med dig att dom är svåra att lägga ifrån sig.... helt klart dom bästa böcker jag läst på många år :)

2008-01-17 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0