Järnet...

Har jobbat som en galning, är helt jädra slut i huvet...

I går städade jag i lägenheten - hann massor å det va skönt... sen hem å laga middag, vidare på styrelsemöte som drog uuuut påååå tiiiideeen eeen deeeeel... fyyyyyra jääääädra tiiimmaar tog det... Tur vi är en bunt kloka kvinnor som tar mycket kloka beslut! (speciellt efter fyra timmars manglande, när luften i rummet är slut, kaffet har slutat verka och en del personer tom har runnit ner från stolen och hamnat i en hög på golvet...)

Idag har vi suttit med papper... till samma förening... samma kloka kvinnor... Jag har pratat med polisen flera gånger under förmiddagen... lämnat ut mitt tfnnummer till en av dem ;) Slickat kuvert å formulerat skrivelser.

Nu ska jag skala potatis... har lovat Ludvigssons att det ska bli palt idag! 

Kommentarer
Postat av: Hera

Om jag vore på hemma i Big Lake så skulle du få bju mig me! Fasen vad gott!!!

Kram Hera

2008-01-09 @ 14:29:11
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Susen Lusen

Tycker nog du ska ta de lilla lugna så de inte bli te å krama väggar igen... Ja menar, du ha ju jobbat som en tok idag, å nu ska du göra palt!? Tycker förexten att palt i Jiffy-påse me min adressat senast i kväll vore passande... Kram

2008-01-09 @ 16:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0