Sorry Susen...

Om jag är oaktiv på bloggen så beror det nog mer på denna hemska förkylning än på Lisbet Salander och Mikael Blomkvist...

I-landsproblem, jepp, men nu måste jag bara få klaga lite... jag är sällan sjuk, väldigt sällan, men den här vintern har varit HEMSK... förkylningsbacillerna verkar trivas utomordentligt i det blå huset på fågelvägen, för vi blir inte kvitt dem... runt, runt går det... älsklingen - argbiggan - minstingen - tonåringen - jag... runt runt...

Nu försvann både orken och inspirationen, tjing pling på er <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm..finns Billy i tvärhandhögmodell tro? Hur fasen har du fått fast dörrar? Du är duktig du!

2008-01-29 @ 18:59:32
URL: http://www.linda1979.blogg.se
Postat av: ÅM

Vadå ska vi till ordf. sanrt? Har jag missat nått?? Eller får jag kanske inte vara med... =(

2008-01-30 @ 10:00:24
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0