Förra veckan...

Det var en tråkig vecka tycker jag, en riktigt tråkig vecka med några få ljusglimtar...
Jag längtade efter alla mina som inte var här som jag är van!!!  
Lillprinsessan var hemma, men jag jobbade på nätterna och sov på dagarna, å hon föredrar kompisar framför mamma (knepigt tycker jag) så jag tyckte inte jag hann träffa henne alls... 
Mellanprinsessan följde ju som sagt var en kompis till hennes farmor, tre superroliga dagar i Ankarsund... hon kom hem på onsdagkväll... skönt!
Storprinsessan va hos sin paps... 8 långa dagar... och jag saknade henne... tydligen saknade hon mig/oss också lite, för hon klev upp i ottan i lördags och åkte hem med farmor och farfar som skulle till stugan... överraskning för mig som inte väntade henne förrän vid två på söndag...
StAnnapanna kom hem på lördagkväll också, jag har saknat både henne och hennes kids... dom hade INTE saknat mig sa dom...

Ljusglimtarna var
- en sväng på badstranden med mina systrar och några av barnen.
- lunch med systrarna Sundström.
- snabbfika med systrar och mamsen.
- fikat med Linda, lillasyster och Lovisa.
- badet med Linda... fast det var kallt som attan i vattnet...

Förlåt om jag har träffat och haft trevligt med någon annan åxå och hunnit glömma bort det... men så funkar mitt minne... tyvärr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0