Jag saknar...

Jag saknar alla just nu, mest mina prinsessor... den stora är hos sin paps och jag måste väl vänja mig vid det nu, snart är det skolstart och då börjar allvaret...
Mellanprinsessan är i Ankarsund hos bästisens jättegoa farmor, hon har skitkul och längtar inte hem!
Lillprinsessan är med en kompis och jag tycks inte hinna träffa henne när jag jobbar på nätterna och sover halva dagarna...

Sen vännerna... StAnnapanna, charkbönan och FK-bruden är på Skara sommarland... Bästa-Isa  är i skåne...  SusenLusen är hemma hos sig på slätten... OCH JAG SAKNAR DOM ALLIHOPA!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan alltid trösta dig med mig! Jag fikar gärna! Hur mycket som helst! Vi tar det när du känner för det!

2008-07-15 @ 16:45:30
Postat av: ÅM

Och jag fikar också gärna, eftersom jag fortfarande är hemma :-)

2008-07-15 @ 20:28:18
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Isa

Sommaren går fort nu är det 2 veckor sedan börjar mercan rulla. Är hemma till den 13 augusti =). Puss på dä!

2008-07-25 @ 08:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0