Det blev ingen Islänning...

Jag hade visst råkat låna en norsk utgåva på bibblan... fick bli Mons Kallentoft ist, men jag är nöjd bara jag har något att läsa... ;)

Igår hade vi besök från stan, min morbror och bästa kussiluringen med kids kom förbi en sväng... vi tog med dem på middag hos Ludvigssons, knytkalas, mycket gott och trevligt sällskap som vanligt.  Synd bara att charkbönan är så förvirrad, de skulle nämligen också komma, men hon glömde helt enkelt bort det *haha*

Idag har jag passat på att olja in alla utemöbler, och eftersom vi har dubbla upplagor av dem så tog det en stund... Älsklingen är på skogsbrand nånstans, så han kom undan det trista...

Nu ska jag nog baka en kaka, har kommit på att vi har en tonåring hemma som går ut nian på torsdag... kan va skoj att ha nåt att bjuda på om det kommer nån stackare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0