Idag är det regnkläder på...

6 grader och regnrusk...  Mellanprinsessan tog långkallingar på sig i morse och jag förstår henne! 

Dagens att-göra-lista:
*Tryckeriet - hämta plakat till skolavslutningen, om det är rätt idag, igår var det fel bild, fel text...
*Blomstergården - Blommor till fröken
*ICA - Handla till smörgåstårtan på torsdag
*Bibblan - Mina böcker finns för avhämtning
*Statoil - Kaffe ;) å beställa hamburgare till examensfirandet på torsdag där LURF  ska steka å sälja
*Hemma - Baka en kaka, en tårtbotten och städa... trist...

Kommentarer
Postat av: Linda

Om det bara är du så ryms du i min bil, då är vi fem stycken... fler ryms inte i en röd saab. Det skulle vara superduperkul om du ville hänga med. Det är jag, Lovisa, Marianne, Maggan åsså du i så fall!

2008-06-10 @ 09:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0