Packat och (snart) klart

Håller på packa, imorron åker vi, det blir först ett stop i Klabböle hos världens-bästa-kussiluring med världens-bästa-kussiluringsfru...

Sedan vidare till Upplands Väsby, vi ska bo på Scandic, kidsen vill bo HÖGT uppe... jag med min höjdskräck får väl stå långt inne i rummet då...

Midsommar firar vi i Vimmerby med Ludvigssons, jag hoppas de har jagat sig less på vildsvin då ;)  Annars får jag väl springa ett varv runt stugan och grymta... Två dagar i Astrid Lindgrens värld blir det.

Å sen är det dags för Vara och familjen_med_massa_spindlar_hemma... Huu... Men det får gå... Jag längtar efter dem så jag blir grön... Har lovat kidsen minst en dag på Skara sommarland, är det bra väder kanske det blir fler ;)

Efter det är vi oeniga... jag tycker vi kan kan stanna hos SusenLusen läääänge, men familjen röstar emot mig, de vill hem till Storumandagarna... Hmm...
Ska försöka blogga via mobilen, vi får väl se hur det går...


PS! jag är lite nervös, ska iväg på en sak imorron-fm som jag inte har gjort på VÄLDIGT länge...

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Hmm, tror inte jag varit med om den omröstningen...

Perelli drar inte så mycket som du tror, jag har ju dig... ;)

2008-06-17 @ 22:06:47
Postat av: Susen

Ja, ni får ju göra som ni vill! Hit är ni iaf välkomna! Ormen Perelli ställer säkert in spelningen i Storuman iaf... Fast det skulle va intressant å se om hon är så där ruskigt mager i verkligheten...

2008-06-18 @ 09:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0