Onsdag

Dagens att-göra-lista är betydligt kortare... men jag tror inte det kommer att gå speciellt mycket fortare...

*Baka smörgåstårta (två)
*Baka tårta
*Fixa småprinsessorna inför deras examen i kväll
*Fixa mig själv...
*Gå på två avslutningar i kyrkan, lyssna på två omgångar cykelprat med pastor Johan
*Rulla upp storprinsessans hår på papiljotter
*Garnera smörgåstårtorna
*Skicka älsklingen i skogen och hugga björkruskor
*Blåsa ballonger

Oops... den blev inte så kort som jag trodde... måste nog sätta fart...
Tjing!

PS... mamma kommer ju i kväll... hon kanske kan fixa papiljotterna eller nåt... ;)

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Nu vet jag vad jag kan hjälpa dig med; smörgåstårta NEJ, Papiljotter NEJ Fixa småprinsessorna och dig NJA,Gå på avslutning jo jo men det hjälper inte dig men jag kan ;Skicka din älskling till skogen för att hugga björkruskor !!! Det är jag bra på !!!

Och min make kan blåsa ballonger !

2008-06-11 @ 09:21:21
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Ina

Kommer ihåg cykelpratet.. :p

2008-06-11 @ 12:29:02
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Susen Lusen

Hola! Va ha du för mailadress? Ge mej den! Nu!

2008-06-11 @ 13:14:11
Postat av: Isa

Finns ju mycket bra i både skånelandet och norrland det är ju därför jag pendlar =). Nu ska jag gå kvällsprommis med vovven, i kjol för övrigt för här är det fortfarande sommar... Fast nu ska det visst komma regn bara för att jag råkar vara ledig i 2 dagar =) KRAM på dä!

2008-06-11 @ 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0