Fick besök

i helgen av en gammal vän... eller vännen är inte gammal, men vänskapen har en hel del år på nacken... tror vi lärde känna varann på hösten -88 om jag inte minns fel ;)
Nåväl, trevligt var det iaf, vi ses inte så ofta numera, men desto trevligare blir det...  Vi fick surra, äta kakor och dricka kaffe medans Älsklingen tog hand om hennes bil som inte riktigt ville vara med...

Tonåringarna har hjälpt till hela helgen, med allt från snöskottning till att röra i grytorna... och med undantag från en liten plump på fredagkväll så har dom skött sig utomordentligt...  Tycker om mina små knäppgökar...



Det rasade från taket igår kväll, strax efter jag hade somnat... jag vaknade med ett ryck och maxpuls... nu ser vi inte grannarna från köksfönstret längre :/  Strax över två meter hårdpackad snö skulle jag tro... har väl tinat bort lagom till midsommar kanske...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jisses va mycke snö!!!!! Här är det noll, nada, zero.. :( Nu vill jag hem! :)

2008-03-11 @ 16:12:50
URL: http://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0