Både tandläkarbesök och styrelsemöte...

...på en å samma dag brukar innebära migränliknande symptom fram emot kvällskvisten... speciellt när det är fröken Argbigga som ska till tandläkaren... och dessutom dra ut tänder...

MEN... undrens tid är inte förbi!!!  Tanden kom ut på mindre än 20 minuter... Argbiggan var inte arg... 
Styrelsemötet slog nytt världsrekord... under 2 timmar!!!

Huvet kändes iofs som om det var fullt med bomull när jag kom hem... och tankeverksamheten hade stannat långt innan jag släppte av IW på näset... men huvudvärken höll sig på avstånd, å det är jag tacksam för!

image352

Ibland är hon bara för söt min älsklingsArgbigga =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte kan hon ha ärft det av dej för du kan väl alldrig vara arg mvh
söder om kommun gränsen

2008-05-08 @ 14:46:01
Postat av: ÅM

Åh vad duktig Lovisa är =) Jodu, sånna möten kan vi ha fler av, snabbt och effektivt! Tycker att vi ska ta en utekväll och äta middag, innan IW far iväg, eller? det var mer än ett år sedan sist vi var på Kita´s och smaskade i oss gomaten.

2008-05-08 @ 16:10:56
URL: http://www.ronnvik.blogspot.com
Postat av: Isa

Fint brev =)

2008-05-08 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0