Dagen långsammaste svar...

Hej!   Du är redan utflyttad och ärendet är hanterat och klart. Tack för ditt e-brev

Med vänlig hälsning

Damir Avdic
Vattenfall Kundservice AB
Box 1046
611 29 Nyköping
Telefon: 020-82 00 00
Fax: 090-15 99 90
E-post: [email protected]
www.vattenfall.se       -----Original Message-----
From:   [email protected]

To:  maria@*****.se
Subject:  Jag ska flytta   ===============================================================================  
Kontaktförfrågan                                              2008-02-03 17:57   ===============================================================================  

Avsändare:   Kundnummer:        1000*****09 Namn:              Maria Granberg Företagsnamn:      
Adress:            Röbrostigen 10B Ort:               92332 Storuman   Kontaktperson:        Telefon:           095133256 Fax:                Mobil:             E-post:            Personnummer:      710927****                       
-------------------------------------------------------------------------------
Meddelande till Vattenfall:   Jag ska flytta den 29/2 2008 och vill säga upp mitt abonemang hos er. MVH  



/
NÄHÄ!!! ÄR JAG REDAN UTFLYTTAD???  HADE JAG INGEN AAAANING OM...
TRE MÅNADER OCH SJUTTON DAGAR TOG DET ATT FÅ SVAR...  Hmm... bedrövligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0