Fredag

Mellanprinsessan ligger hemma idag, feber och snor... jag snyter åxå... huvet värker...

Skulle så gärna vilja ligga hemma på soffan och slöa i helgen, läsa en bok... kanske gå en sväng å titta på balen... inte göra något speciellt alltså...
MEN, vi åker till exet i Vindeln direkt Älsklingen slutar jobba, är bjudna på bröllop imorron... min fd svägerska ska stå brud... blir nog bra när vi väl är där, men just nu känns det lite besvärligt...

Om tiden och orken räcker till när vi ska hemåt på söndag, och om inte snoret har tagit överhand, kanske vi hinner svänga in i Bodarna på en kaffekopp ;) OM hon är hemma förstås bönan?!?

Igår var det fotbollsturnering på Storhälla, båda småprinsessorna spelade.  Jag satt på en filt i solen och hejjade, drack kaffe och åt några bullar som ÅM så lydigt kom med =)  Inte så dumt faktiskt.

Ska försöka få i mellanprinsessan lite ätbart nu, tänkte hinna med en kopp kaffe på den bästa macken sen, måste få höra den där  värsta_hormonstinna_tjugofemåringen_med_whiskeyröst ... 

 

Kommentarer
Postat av: Susen Lusen

Men hallå... Va ha man på sig när man går på bröllop...? Vi ska iväg nästa helg å har ingen aning... Hjälp!

2008-06-01 @ 08:37:41
Postat av: Hera

Jag är här!!!!!!!!!! Men du är nog där nu...i Big Lake!



Kramisar Hera

2008-06-01 @ 19:51:17
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0