Utgång i går...

å trött som stryk idag...

Middag me trevliga brudar hos StAnnapanna, maten stod Pim för, efterrätten hade jag gjort och värdinnan höll med sliskiga rosa och gröna shots...



Körslaget såg vi, stort jubel när Team Cans vann, och sen kom långhopprepet fram där i vardagsrummet, bondtolvan... någon som minns???  Jag har några väldigt fina filmer på spektaklet i min telefon, men tyvärr ingen aning om hur man lägger ut dem på nätet, så de klarar sig den här gången brudarna =)

Amigos på hotellet var bra, inte så mycket folk som hade hittat dit bara...

Idag kan jag bara konstatera att jag har sovit ungefär fyra timmar mindre inatt än jag brukar, så jag är tröööött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0