En riktigt bra sida

på internet för förvirrade människor som jag själv är www.birthday.se

Där kan jag söka och lägga in mina vänners födelsedagar, åsså kommer det ett trevligt litet mail först 7 dagar före och sedan en påminnelse på självaste bemärkelsedagen (för oss glömska =)

En annan trevlig funktion är att jag kan söka på exempelvis Storuman och idag så ploppar det upp alla personer i Storuman över 18 år som fyller år just idag!!!  På så sätt kan jag verka extremt trevlig när jag händelsevis råkar gratulera en granne på dennes stora dag... *haha*

Just idag har jag två grannar som fyller år en blir 64 å den andra 70, men jag har inte sett till dem alls idag, så jag har inte gratulerat dem heller ;)


Vilket pladder... nåja, jag har gjort nytta idag åxå, jag fyllde Jettan med tomma kartonger efter flytten, det var ikea-kartonger å bananlådor i mängder... ni anar inte hur stor min lilla pärla kan vara när det behövs!!!  Efter en sväng på återvinningen är det numera gott om plats både i Jettan och på lilltoan där allt har stått travat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0